Reklamace a vrácení zboží

Vrácení zboží a reklamace? U nás to jde bez starostí!

V KOHI věříme ve špičkovou kvalitu našich adaptogenních káv.

Chceme, abyste od nás odcházeli maximálně spokojeni a váš nákup byl zážitkem, na který se budete těšit znovu. Rozumíme ale, že někdy se může stát, že produkt nesplní vaše očekávání nebo jednoduše zjistíte, že to není přesně to, co jste hledali.

Jednoduchý proces vrácení

Pokud se rozhodnete vrátit nákup z jakéhokoliv důvodu, máte na to 14 dnů od jeho převzetí. Ať už vám produkt nevyhovuje nebo jste si jednoduše rozmysleli, postačí nám zboží zaslat zpět. A co je nejlepší? Na vaše peníze nemusíte čekat. Jakmile obdržíme zboží zpět, obratem vám vrátíme vaše peníze – bez zbytečných dotazů a okolků.

Jak na to?

  1. Oznamte nám vrácení – dejte nám vědět na e-mail:  info@kohikohi.cz, že nám zboží posíláte zpět, aby byla celá záležitost co nejrychleji vyřízena.
  2. Zboží zabalte – aby bylo zboží v bezpečí a dorazilo k nám v původním stavu, pečlivě ho zabalte.
  3. Pošlete zboží zpět – zásilku pošlete na adresu, kterou uvedeme v e-mailu.
  4. Čekání na refundaci – jakmile zboží dorazí na naši adresu, zkontrolujeme jeho stav a bez dalších otázek vám vrátíme peníze na vámi uvedený účet.
IMG 8046

Záruka bezstarostného nákupu

Chceme, aby byl nákup KOHI zcela bez rizika. Proto naše politika vrácení zboží zahrnuje úplné vrácení peněz, pokud s produktem nejste z jakéhokoliv důvodu spokojeni. Jsme zde proto, abychom vám nabídli pouze to nejlepší, a pokud to z nějakého důvodu nevyjde, je to pro nás stejně důležité jako pro vás.

V KOHI se snažíme, aby byl každý váš zážitek s námi co nejpříjemnější.

Děkujeme vám za důvěru a těšíme se na vaše další nákupy!

Máte dotaz?

Neváhejte nás kontaktovat na e-mailu: info@kohikohi.cz

Položka přidána do košíku.
0 položek - 0 Kč